نوعدوره آنلاین
ثبت نام شده343
(2 امتیاز)
قیمت 369000 تومان
همین حالا بخریدرزرو

رؤیابینی آگاهانه یا رؤیای روشن (Lucid Dreams)

رؤیای شفاف یا رؤیای آگاهانه یا رؤیابینی آگاهانه به انگلیسی Lucid Dreams به رؤیایی اطلاق می شود که رؤیا بین (شما) در آن از این که در حال رؤیا دیدن هستید آگاه می شوید. در رؤیای شفاف رؤیا بین به صورت آگاهانه و با همان وضوح تصویری که در همین لحظه دارید و با همین قدرت اراده که مثلاً الان یک لیوان آب بنوشید و یا هر کاری انجام دهید خواهید داشت و به طور کلی روی رؤیا کنترل دارید و می توانید صحنه رؤیا را به میل خود تغییر دهید. به همین دلیل بسیاری از فانتزی ها و غیرممکن ها می توانند قابل تجربه باشند. رؤیا شفاف توسط دانشمندان مختلف در زمان های مختلف مورد مطالعه علمی قرار گرفته است و با تمرینات خاصی قابل دسترس می باشد.

فواید:

تا به حال به این نکته توجه کرده اید که چگونه از پله ها بالا و پایین می روید؟ آیا برای این عمل فکر می کنید؟ یا وقتی می خواهید جمله ای را بگویید به تک تک واژه هایش می اندیشید اما وقتی می خواهید به یک زبان دیگر صحبت بکنید به تک تک واژه هایش فکر می کنید دلیل این امر این است که مطلبی که ما در آن تبحر پیدا کرده ایم در ضمیر ناخودآگاه ما ثبت شده و اصطلاحاً ملکه ذهن ما شده است و دیگر نیاز برای فکر کردن به آن مسئله در ما وجود ندارد.

رؤیا در کجا دیده می شود؟ در ضمیر ناخودآگاه که ما می توانیم با انجام هر کاری که در رؤیای آگاهانه انجام شود نیاز به تمرین و تکرار را در خود تا درصد قابل ملاحظه ای پایین بیاوریم و اگر یک رؤیابین که به صورت حرفه ای این عمل را انجام می دهد بخواهد مطلبی را آموزش ببیند شاید در یک دهم زمان مورد نیاز برای افراد عادی نیاز داشته باشد.

چه چیز می آموزیم؟

ما در این جا اول به یادآوری رؤیا را یاد می گیریم. شاید افرادی باشند که بگویند ما رؤیا نمی بینیم و اگر هم ببینیم یادمان نمی آید. ما در این قسمت ظرف نهایت یک هفته با تمرینات ساده ای که برای همه قابل اجرا هست برای ذهن شما کاری می کنیم که حداقل بتوانید ۵ دقیقه از رؤیایتان را تعریف کنید و برای همه بلا استثناء قابل اجرا است.

تعبیر رؤیا:

ما با آموزش فرآیند تعبیر رؤیا به صورت علمی برای شما شرایطی را ایجاد می کنیم تا بتوانید حدود ۷۰ % از رؤیایتان را به صورت دقیق تعبیر کنید.

به دست آوردن آگاهی در خواب:

در این بخش با دادن تعلیم های خاصی که کاملاً منشأ علمی دارد شما رؤیابینی آگاهانه را می آموزید و می توانید رؤیای آگاهانه ببینید.

بالابردن انرژی درونی:

در این تمرین شما انرژی درونی خود را به طرز فزاینده ای افزایش داده و هم در رؤیا و هم در بیداری باعث پیشرفت و پیشبرد اهداف شما می شود.

خواب مصنوعی:

در این تمرین هم برای به دست آوردن سلامتی عمومی و هم برای ایجاد بهتر رؤیابینی آگاهانه برای شما فضای مناسب را ایجاد می کنیم.

القاء ذهنی:

در این روش ما یکی از ساده ترین روش های خود هیپنوتیزم را به شما می آموزیم تا بتوانید در هر مسئله ای که در زندگیتان برای شما اهمیت دارد از دیدن رؤیا آگاهانه تا بالا بردن شجاعت درونی استفاده کنید.

 

 

طولانی کردن رؤیا:

افرادی هستند که به صورت مادرزاد رؤیابینی آگاهانه را انجام می دهند ولی به هیچ عنوان نمی توانند زمان رؤیایشان را به انتخاب خود طولانی تر بکنند ولی ما با ارائه تکنیک های بسیار ساده این مسئله را به شما آموزش می دهیم.

مواجه با کابوس ها:

در این روش ما به شما آموزش می دهیم تا بتوانید پیام های کابوس های خود را از کابوس استخراج کرده و یا از دیدن کابوس جلوگیری کنید و یا فضای کابوس را به فضایی خوشایند برای خود تغییر دهید.

هیپنوتیزم رؤیابینی آگاهانه:

در این هیپنوتیزم که به صورت انحصاری برای این پکیج ارائه شده است به طرز خارق العاده ای شما به رؤیابینی آگاهانه نزدیک شده و این مسئله برای شما آسان می شود. این هیپنوتیزم به صورت انحصاری فقط در این پکیج وجود دارد.

کنترل رؤیا:

در این قسمت به شما یاد می دهیم چگونه رؤیا خود را کنترل کرده، فضای رؤیای خود را کنترل کنید و از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

بخش 1
بخش 2
بخش 3
بخش 4
بخش 5
بخش 6
بخش 7
بخش 8
بخش 9
بخش 10
بخش 11
بخش 12
بخش 13
بخش 14
بخش 15
بخش 16
بخش 17
بخش 18
بخش 19
بخش 20
بخش 21
بخش 22
بخش 23
بخش 24
بخش 25
بخش 26
بخش 27
بخش 28
بخش 29
بخش 30
بخش 31
بخش 32
بخش 33
بخش 34
بخش 35
بخش 36
بخش 37
بخش 38